تراکتور موزیک | بلاگ

تراکتور موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

لیستی از لوازم ضروری خانگی

لوازم خانگي ضروري

لوازم خانگي مهم ترين اجزا و كالا هاي يك خانه هستند؛ البته وجود برخي از آن ها ضرورت زيادي در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخي از آن ها نمي توان زندگي كرد. در اين مقاله قصد داريم ليستي از ضروري ترين لوازم خانگي را به شما ارائه كنيم.

لوازم خانگي ضروري

ليست و اسامي كه در ادامه قرار است به شما بدهيم، لوازمي هستند كه زندگي بدون استفاده از آن ها تقريبا غير ممكن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروري است.

يخچال

يخچال يكي از اصلي ترين لوازم خانگي به حساب مي آيد؛ اين كالا فوق العاده ضروري است و اگر در خانه اي از آن استفاده نشود، تمامي وسايل خوراكي و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامي خانواده ها از يخچال استفاده مي كنند و وسايل خوراكي شان را درون آن مي گذارند.
 

ساعت

شما به هيچ عنوان نمي توانيد بدون استفاده از ساعت كار هاي تان را پيش ببريد؛ طبيعتا براي فهميدن روز و شب و ساعت دقيق بايد از اين وسيله استفاده كنيد. اكثر ساعت هايي كه در اين دهه طراحي و توليد شده اند، جنبه تزئيني هم دارند و دكوراسيون خانه شما از نظر ظاهري دچار مشكل نخواهد شد.

براي مثال، شما يك قرار كاري در ساعت 8 شب داريد؛ بدون اطلاع از ساعت نمي توانيد سر وقت به قرار كاري تان برسيد. در نتيجه براي سر وقت رسيدن و از بين نرفتن اين قرار، بايد از ساعت استفاده كنيد و همواره براي از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشيد.

اجاق گاز

وجود يك اجاق گاز براي پخت و پز در هر خانه اي ضروري است؛ البته برخي از خانه ها از تك شعله براي پخت و پز استفاده مي كنند كه كاربرد بسيار كمتري نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشين لباسشويي

كمتر خانه اي را مي توانيد بيابيد كه در آن براي شستن لباس از ماشين لباسشويي استفاده نمي شود؛ امروز اكثر خانواده ها براي شستن لباس و وسايل، از دست هاي شان كمك نمي گيرند و به راحتي آن ها را درون ماشين لباسشويي مي اندازند و روشن مي كنند تا صفر تا صد كار هاي مربوط به شستشو، توسط اين وسيله انجام شود.

تلويزيون

تلويزيون را مي توانيد در اكثر خانه ها مشاهده كنيد؛ به طور كلي، تمامي افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقيقه اي را به تماشاي فيلم و سريال و ديدن برنامه هاي تلويزيون مي پردازند. لازمه تماشاي آن ها، تلويزيون است. البته شما مي توانيد با تلفن همراه تان هم اين برنامه ها را مشاهده كنيد اما بدون شك تلويزيون كاربردي ترين وسيله براي تماشاي فيلم و سريال است.
 

جمع بندي نهايي

لوازم خانگي ضروري كه در اين مقاله گفته شد، بخشي از مهم ترين وسايلي بودند كه بايد در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم ديگري مانند كامپيوتر براي گذراندن اوقات فراغت و دسترسي به فضاي مجازي و حتي راه اندازي كسب و كار، مايكروفر براي گرم كردن غذا و يا طبخ سريع آن ها، تهويه براي گردش هوا در آشپزخانه، سرويس بهداشتي و ... و حتي مبلمان براي نشستن راحت هم براي خانه ها جزء لوازمي است كه اگر از آن ها استفاده نشود، كمبودشان حس خواهد شد.

به طور كلي، مي توانيد با مراجعه به سايت جنرال حيدري كه يكي از بهترين سايت ها در زمينه لوازم خانگي است، قيمت و توضيحات تكميلي را درباره اين وسايل و لوازم خانگي ضروري كه يك خانه به آن نياز دارد، مشاهده و مطالعه كنيد.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 855 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 10:03

انواع کیسه زباله

کیسه زباله

شرکت میزبان پلاست  مجموعه ای کامل از کیسه های زباله با عملکرد بالا برای مصارف گوناگون (سنگین و سبک) و جمع آوری زباله های ادارات، بیمارستان ها، منازل، صنعتی و عمومی در سایزها و رنگ های گوناگون عرضه می نماید.

  •  ساده یا چاپی

  • بند دار و بدون بند

  • برگه ای یا رولی

 

لازم به ذکر است جهت تامین نیاز بازار های گوناگون، تولید بر مبنای سفارش مشتری انجام می شود.

کیسه زباله، بمنظور جمع آوری زباله ها در منازل، شرکتها، مراکز صنعتی و بیمارستانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به عادت مصرف کنندگان محترم به استفاده از نوع سنتی کیسه زباله در بسته بندی های تخت و جدا از هم و در راستای پاسخ به نیاز گروه دیگر از مصرف کنندگان و همچنین بهینه نمودن مصرف، شرکت تولیدی نایلون سپید ، کیسه زباله را با بهترین مواد اولیه ممتاز تولید و به صورت کیسه زباله رولی، تولید و بصورت بسته بندی جذاب به باز ار عرضه نموده است.

کیسه زباله ها کیسه زباله ها تهیه شده از مواد درجه یک و در اندازه های مختلف و با رنگ های زرد ، سفید ، آبی و مشکی و حتی رنگهای سفارشی مشتریان قابل تهیه می باشد

مواد پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک، از مواد تشکیل دهنده کیسه زباله رولی می باشد

 

 توضیحات بیشتر در مورد  کیسه های زباله و بیمارستانی :

اصولا از کیسه زباله جهت حفظ بهداشت محیط فردی و اجتماعی استفاده می کنیم و به سبب آن مواد و اقلام زاید غیر قابل استفاده را در آن قرار داده و از محل کار ویا زندگی خود خارج می نماییم اما آیا تا حالا نسبت به تفکیک زباله های خود اقدام نموده ایم ویا ایا شهرداری نسبت به دریافت تفکیک شده زباله ها کاری کرده است ؟اما زباله های در چندین نوع و سایز مختلف وجود دارند که هر کدام کاربردی خاص و جداگانه دارند مثلا در مورد بیمارستانها می توان مثال زد که کیسه های زباله زرد مربوط به زباله های عفونی می باشد.شرکت تولیدی نایلون سپید به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی انوع نایلون ، نایلکس و سلفون در 
سطح کشور تولید کننده انوع نایلون ونایلکس زباله ای می باشد محصولات این شرکت در بخش کیسه زباله عبارتند از :

1- کیسه زباله ای معطر که با اسانس های خوشبو جهت استفاده در منازل و محل کارشما توصیه 

می گردد .

2- کیسه زباله رولی که به صورت بسته بندی سه عددی وبه صورت بسیار زیبا و شکیل بسته بندی شده و با توجه به پرفراژ دار بودن ان به سهولت قابل جدا شدن می باشد

3- کیسه زباله معروف به طرح لندنی که دارای مقاومت و کشش بسیار بالا می باشد

4- کیسه زباله صادراتی که مختص صادرات می باشد

5- کیسه زباله اتوکلاو وبیمارستانی که مختص بیمارستانها و مرکز پزشکی می باشد وبه صورت 

های ذیل موجود می باشد :کیسه زباله بیمارستانی آرمدار ؛ مخصوص ؛ نایلون زباله آرمدار بیمارستانی-زرد

نایلون زباله بیمارستانی-نارنجی

6- کیسه زباله فله ای و با بسته بندی کیسه ای 20 و 25 کیلیویی جهت فروشندگان مصنوعات پلاستیکی .

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 440 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 10:00

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 525 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:38

مهمترین ویژگی های موسسه حرف آخر

حرف آخر یکی از موفق‌ترین و معتبرترین موسسه‌های آموزشی در کشور است. این موسسه در سال 1390 با مدیریت عبدالرضا منتظری تاسیس شده است و جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار می‌دهد.

این روزها موسسات کنکوری و آموزشی زیادی در کشور وجود دارند که به صورت مجازی فعالیت می‌کنند. هر کدام از این موسسات تبلیغات زیادی می‌کنند و به داوطلبان وعده‌های زیادی مانند قبولی در رشته‌های پزشکی می‌دهند. اما مهم‌ترین سوال دانش‌آموزان این است که کدام موسسه را باید انتخاب کنند؟

حرف آخر با روش‌های آموزشی جدید و استفاده از تصویرسازی در آموزش به محبوب‌ترین موسسه بین دانش‌آموزان تبدیل شده است. اما چرا حرف آخر؟ این موسسه چه مزیت‌ها و تفاوت‌هایی با سایر موسسه‌ها دارد؟ روش تدریس حرف آخر چگونه است؟ ما در این مقاله به شما مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه حرف آخر را معرفی می‌کنیم.

هدیه حرف آخر برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

حرف آخر برای تمامی پایه‌ها و درس‌ها، پکیج‌های مناسبی تولید کرده است. دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم یا به عبارت دیگر دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز می‌توانند از محصولات حرف آخر استفاده کنند. پکیج‌های حرف آخر از ابتدا برای داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسط دوم و کنکور آماده شده بود. اما رضایت دانش‌آموزان به قدری افزایش یافت تا موسسه حرف آخر به سراغ تولید پکیج‌های دوره متوسط اول نیز رفت. پکیج‌های دوره متوسطه اول دانش‌آموزان را از همان ابتدای کار با آموزش‌های جدید و نوین آشنا می‌کند و کمک می‌کند آن‌ها با یک پایه قوی وارد متوسطه دوم شوند.

چرا حرف آخر بهترین منبع آموزشی برای دانش‌آموزان در کشور است؟

1) استفاده از انیمیشن و تصاویر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش موسسه حرف آخر استفاده از انیمیشن و تصاویر است. اما منظور از انیمیشن و تصاویر در آموزش چیست؟ تمامی پکیج‌های حرف آخر برای توضیح مطالب و مفاهیم از تصویرسازی استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که دانش‌آموزان مطالب را در نیمکره راست مغزشان ثبت کنند. همان طور که می‌دانید نیمکره راست مفاهیم را برای طولانی مدت در ذهن نگه می‌دارد. بنابراین دانش‌آموزان و داوطلبان درس‌ها را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه می‌دارند و مفاهیم را فراموش نمی‌کنند.

2) الگوهای باورنکردنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های حرف آخر استفاده از الگوهای منحصربه‌فرد است. حرف آخر برای هر درس یک الگو خاص آماده کرده است. به عنوان مثال دانش‌آموزان می‌توانند دین و زندگی کنکور را فقط با 14 الگو یاد بگیرند. بله هر سه کتاب دینی فقط با 14 الگو برای کنکور مطالعه می‌شود.

درس ریاضی فرمول‌های زیادی دارد و دانش‌آموزان نمی‌توانند همه فرمول‌ها را یاد بگیرند و به خاطر بیاورند. حرف آخر برای راحتی دانش‌آموزان از چندین الگو برای ریاضی استفاده کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند با یادگیری این الگوها به اکثر سوالات ریاضی در کنکور پاسخ دهند. تمامی پکیج‌های حرف آخر دارای الگوهای خاصی هستند که یادگیری را برای دانش‌آموزان آسان می‌کنند.

منبع : https://digiato.com/promoted/1355829/

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 455 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:32

استفاده از عکاسی صنعتی در اینستاگرام

طبق گزارش نوآوری های روز امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلف و گوناگونی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، ازجمله: اینستاگرام، فعالیت می‌کنند که هرکدام از آنها راه‌های مختلف و متنوعی را برای افزایش فروش اینستاگرام خود بکار می‌برند. در ایران نیز به همین صورت است و صاحبان کسب و کارهای مختلف با استفاده از ترفندها توانسته‌اند میزان خدمات و فروش خود را به‌صورت چشمگیری افزایش دهند.

اگرچه تا چند سال قبل هیچ‌یک از متخصصان مسائل نتورک و نتورک مارکتینگ از اینستاگرام انتظار تبلیغات و فروش محصولات را داشتند، اما امروزه همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، اینستاگرام با ارتقا برنامه خود و همچنین اضافه کردن قابلیت‌های مختلف ازجمله امکان ایجاد فروشگاه و همچنین درج لینک خرید بر روی پست‌ها، بستری مناسب را برای فروش محصولات ایجاد کرده است.

برای افزایش میزان فروش علاوه بر چاشنی خلاقیت لازم است تا، ترفندها و نکاتی را رعایت کنید که به پیشرفت و افزایش فروش شما منجر شود. در این مطلب قصد داریم 9 روش افزایش فروش اینستاگرام را برای شما بیان کنیم، پس با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال که چگونه می‌توان فروش در اینستاگرام را افزایش داد را بدانید.

 

حساب کاربری اینستاگرام خود را در حالت Business قرار دهید

از مهم‌ترین مراحل آغاز طراحی صفحه اینستاگرام برای ارائه خدمات و فروش کالا، ایجاد صفحه مناسب برای یک فروشگاه می‌باشد. در این صفحه باید تمامی راه‌های ارتباطی را برای مشتریان خود قرار دهید. با فعال کردن بیزینس business برای صفحه اینستاگرام خود می‌توانید از امکانات زیادی برای فروش محصولات خود برخوردار شوید.

در بخش بیزینس قسمتی به نام این سایت وجود دارد که، با بررسی آن می‌توانید متوجه شوید که فالوورهای شما به کدام پست و محصولات شما علاقه دارند و به این صورت و به‌سادگی شما با سلیقه و علایق کاربران خود آشنا می‌شوید، که همین امر باعث افزایش فروش محصولات شما در اینستاگرام می‌شود.

 

قسمت bio صفحه اینستاگرام را کامل کنید

برای اینکه کاربران خود را بتوانید به مسیر درست هدایت کنید، نیازمند ایجاد یک آدرس صحیح هستید. بعد از اینکه صفحه اینستاگرام خود را در حالت business قراردادی، حال نوبت آن رسیده است که اطلاعات اصلی و مهم کسب‌وکار خود را در قسمت bio درج کنید.

شما باید در این قسمت به‌صورت ساده و صادق به کاربران و مخاطبان خود توضیح دهید که، کسب‌وکار شما چیست و به چه صورت می‌توانید به آنها کمک کنید. این مطلب باید بسیار واضح و کامل باشد، به‌طوری‌که به‌محض وارد شدن کاربر به صفحه شما و مشاهده قسمت بیو متوجه کسب‌وکار شما شود.

 

خرید از صفحه اینستاگرام خود را آسان کنید

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود، ایجاد یک بستر مناسب، برای سهولت خرید محصولات، در صفحه کسب‌وکار می‌باشد. شما علاوه بر ایجاد دسترسی به وب‌سایت و همچنین راه‌های ارتباطی در صفحه خود، باید توضیحات کاملی را در مورد قیمت و روند خرید محصولات خود در کپشن و همچنین استوری ها منتشر کنید. با انجام دادن این مراحل شما از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کنید و درنتیجه راه‌های خرید را برای مخاطبان خود هموار می‌کنید.

 

برای صفحه خود تقویم محتوایی داشته باشید

مشخص کردن استراتژِی و تقویم محتوایی یکی از مواردی است که، در کسب و کارهای اینترنتی بسیار اهمیت دارد و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. در تقویم محتوا شما باید زمانی را برای انتشار پست تعیین کنید و در کنار آن دلیل و هدف از منتشر کردن آن را مشخص کنید.

تقویم محتوا شامل دسته‌های مختلفی از جمله، فروش، مسابقه، اطلاع‌رسانی، مشارکت با مخاطبان و… که با توجه به کسب‌وکارتان باید آنها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب دسته با توجه به کسب کار خود حال باید یک تقویم محتوایی بسازید و تمام محتواهایی که قصد دارید در طول یک هفته یا چند روز منتشر کنید با ذکر تمام جزییات در آن درج کنید.

ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک می‌کنید تا برای روزهای آینده برنامه‌ریزی کنید، و متناسب با شرایط و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد می‌توانید آن را بروز کنید.

 

از عکس های با کیفیت کمک بگیرید

استفاده از عکاسی صنعتی در اینستاگرام! برنامه اینستاگرام یک فضای تصویر محور است و در صورت استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. برای انتشار محصولات خود برای فروش تصاویر باکیفیت بگیرید و حتماً زمان کافی را صرف کنید تا از کیفیت تصاویر خود اطمینان حاصل کنید.

 

همیشه پاسخگو و در دسترس کاربران باشید

در هر کسب‌وکار اینترنتی ارتباط با کاربران و پاسخ دادن به تمام سوالات آنها یکی از شرایط پیشرفت محسوب می‌شود. این کار حس اطمینان را در کاربر ایجاد می‌کند، که شما یک فروشنده واقعی هستید و به خواسته‌ها و نیازهای او اهمیت می‌دهید.

 

از پروموشن کمک بگیرید

استفاده کردن از پروموشن یک راه بسیار جذاب برای مخاطبان شما می‌باشد. این کار باعث می‌شود تا شما فرصت خرید را برای مخاطبان خود ایجاد کنید و با قرار دادن تخفیف‌های گاه و بی گاه و همین‌طور مناسبتی، افزایش فروش در اینستاگرام را برای خود رقم بزنید.

 

همکاری با اینفلوئنسرها

استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب، تولید محتوا چشم‌گیر، تنها بخشی از یک صفحه اینستاگرام را تکمیل می‌کنند. برای اینکه افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید باید از تبلیغات هدفمند کمک بگیرید. یکی از برنامه‌های بسیار مهم که اکثر صفحات اینستاگرام از آن کمک می‌گیرند، همکاری با یک اینفلوئنسر مرتبط با کسب‌وکار می‌باشد.

 

اهمیت هشتگ در افزایش فالوور و فروش در اینستاگرام

یکی از روش‌های جست‌وجو برای کالا و محصولات و همچنین خدمات، جست‌وجو بر اساس هشتگ می‌باشد. به همین دلیل استفاده از هشتگ ها در پست بسیار اهمیت دارد و می‌توانید کاربران مربوط به کسب‌وکار خود را، هدف قرار دهید. برای اینکه بهترین نتیجه را از هشتگ ها کسب کنید از هشتگ های پرطرفدار مربوط به حوزه کاری خود کمک بگیرید، چون به کمک آن می‌توانید درصد دیده شدن پست‌های خود را افزایش دهید.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 793 تاريخ : جمعه 10 بهمن 1399 ساعت: 0:22

کسب درآمد از منزل
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 514 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:10

مقایسه دستگاه لیزر دایود

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از لحاظ روش کار و نحوه استفاده و نحوه خرید و فروش دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.

محدودیت‌های استفاده از لیزر دایود

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا همه‌ی افراد می‌توانند از لیزر دایود برای پاک‌سازی پوست استفاده کنند یا خیر. در پاسخ به این دغدغه؛ باید عرض کنیم به دلیل فناوری‌های خوبی که در این دستگاه وجود دارد، حتی از سن 7 سال نیز می‌توان از این لیزر مو استفاده کرد. فقط افرادی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم حق استفاده از دستگاه لیزر مو را ندارند:

– خانم‌های باردار یا شیرده. اگر چه امروزه این دسته از خانم‌ها نیز به لیزر مو می‌پردازند اما توصیه می‌کنیم که حدالامکان این کار را انجام ندهند.

– افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند که ممکن است لیزر پوست حالشان را وخیم کند نیز نباید با چنین دستگاه‌هایی کار کنند.

– افرادی که حساسیت پوستی دارند نیز بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری با دکتر پوست و مو مشورت کنند. در صورت استفاده بدون در نظر گرفتن موارد مراقبتی ممکن است عوارض سختی در انتظار این افراد باشد.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 399 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 10:57

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام:

افزایش فالوور اینستاگرام برای هر کاربر را می توان رویایی بزرگ دانست که از طریق روش های صحیح مثل تعامل فراوان ، پست کردن مطالب زیاد و عالی ، صرف زمان بسیار زیاد ، فداکاری بسیار و تلاش بالا برای افزایش فالوور اینستاگرام و… امکان پذیر خواهد بود .

اما افرادی که از وقت زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود نیستند . در بیشتر مواقع با رویای خود خداحافظی می کنند . در صورتی این افراد می توانند به جای خداحافظی با افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود از خرید فالوور اینستاگرام از فالور بگیر اینستاگرام یا همان سایت های خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنند.

خرید فالوور اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام را می توان یک استراتژی بسیار عالی برای انواع بازاریابی های متنوع دانست . اما برای خرید فالوور اینستاگرام از فالوورگیر اینستاگرام باید مراقب باشیم که برای ارزان بودن پکیج خرید فالوور اینستاگرام ، پکیج فالوور فیک یا همان فالوور جعلی خریداری نکنیم . زیرا خرید فالوور اینستاگرام فیک نه تنها باعث افزایش فالوور اینستاگرام نمی شود . بلکه باعث اثر بسیار مخرب و زیان بار روی پیج اینستاگرام شما می شود.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 383 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:37

مزایای تلویزیون های بزرگ سامسونگ

تلویزیون های بزرگ سامسونگ از مزیت‌های زیادی بهره می‌برند. در ادامه با معرفی این مزایا، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چرا باید در خانه تلویزیون بزرگ داشته باشیم ؟ قیمت تلویزیون سامسونگ چقدر است ؟

امروزه به کمک ترکیب صفحه نمایش بزرگ و هوشمندی تلویزیون قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در دسترس ما قرار گرفته است، از سرویس‌های استریم گسترده تا بازی‌های ویدیویی سینمایی، همگی محتوایی شگفت‌انگیز را در اختیار ما قرار داده‌اند که تا پیش از این سابقه نداشته است. در واقع مهم‌ترین دلیل در دسترس قرار گرفتن این محتواهای جذاب و شگفت‌انگیز صفحه نمایش‌های بزرگ و فراگیر تلویزیونی است.

با توجه به این که عمر مفید یک تلویزیون به طور متوسط بین ۵ تا ۷ سال است. پس زمانی که برای خرید تلویزیون جدیدی اقدام می‌کنید، بایستی مطمئن باشید که از انتخاب خود برای مدتی طولانی راضی و خشنود خواهید بود. با گذشت زمان، بسیاری از مصرف‌کنندگان از این که در زمان خرید، تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ‌تر را انتخاب نکرده‌اند اعلام پشیمانی می‌کنند. در واقع مصرف‌کنندگان امروزی تصویری بزرگتر و فراگیرتر می‌خواهند.

همین دلایل می‌تواند نتایج تحقیقاتی که اخیرا توسط بخش مصرف کنندگان شرکت سامسونگ الکترونیکس انجام شده است را توجیه کند. در این تحقیقات مصرف‌کنندگان اصلی‌ترین علت ارتقای تلویزیون خود را اندازه صفحه نمایش بیان می‌کنند. ضمنا همین مسئله پیش‌بینی کارشناسان را مبنی بر رشد ۱۷ درصدی فروش تلویزیون های ۷۵ اینچی و حتی بزرگتر و همچنین رشد فروش ۱۱۰ درصدی تلویزیون های ۸K را نیز کاملا منطقی جلوه می‌دهد.

در حقیقت مزایای خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، به اندازه وضوح تصاویر فراگیر در تلویزیون های بزرگ واضح و روشن است. حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از این مزایا بیندازیم.

مزایای تلویزیون های بزرگ سامسونگ

۱- سطح جدید واقعیت

ممکن است ساده به نظر برسد، اما این یک واقعیت است که هرچه صفحه تلویزیون شما بزرگتر باشد، ارزش و قابلیت‌های کیفیت تصویر آن راحت‌تر دیده می‌شود.

نکته کلیدی اینجاست که توازن بین اندازه و وضوح تصویر به تعداد پیکسل‌های صفحه تلویزیون مرتبط است. در نتیجه هرقدر تلویزیون بزرگتر باشد، وضوح تصویر از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تلویزیونی با وضوح تصویری فوق‌العاده مثل سری QLED 8K سامسونگ ۳۳ میلیون پیکسل را در صفحه نمایش خود جای می‌دهد. وجود این تعداد پیکسل‌ها وضوحی غیرقابل تصور را در تلویزیون صفحه بزرگ شما رقم می‌زند و با ارائه تصویری بزرگتر و واقعی‌تر تجربه بصری فراگیری که می‌بینید را تقویت می‌کند.

 

۲- تماشای فیلم

تلویزیون های بزرگ و با وضوح تصویر بالا ایده‌آل‌ترین گزینه برای دیدن تمامی جزئیات مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها هستند. این شامل فیلم‌های بلو-ری Ultra-HD 4K و همینطور محتواهای روبه‌رشد سرویس‌های استریم ویدیو و VODها‌ می‌شود.

 

۳- بازی

کنسول‌های بازی‌های ویدیویی امروزه بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند و می‌توانند گیم‌پلی غنی و پرجزئیاتی را به گیمرها ارائه دهند. هنگامی که با کنسول بازی به به تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ متصل می‌شوید، عملکرد صفحه نمایش فراگیرتر می‌شود. تلویزیون های QLED سامسونگ بازی‌های سطح بالا و پیشرفته را با حالت Auto Game Mode ارائه می‌دهد، یک عملکرد داخلی که به طور خودکار دستگاه‌های بازی متصل را آنالیز می‌کند و با بهینه‌سازی تنظیمات تلویزیون گیم پلی دقیق، روان و واقعی‌تری را مهیا می‌کند.

۴- تماشای ورزش

تماشای ورزش با تلویزیونی دارای صفحه نمایش بزرگ، مبل خانه شما را به بهترین صندلی در جایگاه تبدیل می‌کند. دیدی با وسعت گسترده و با جزئیات بیشتر باعث می‌شود احساس کنید در استادیوم حضور دارید و گویی در حال تشویق تیم مورد علاقه خود هستید.

۵- لذت یادگیری

یکی از کاربردهایی که در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، استفاده از تلویزیون برای آموزش و یادگیری است. با تعداد دانش آموزان زیادی که در ماه‌های اخیر در خانه درس می‌خوانند، تلویزیون به عنوان ابزار ارزشمندی برای برانگیختن حس کنجکاوی جوانان، نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین یک تلویزیون با صفحه بزرگ، پنجره بزرگتری را برای کاوش در طیف گسترده‌ای از موضوعات جالب می‌گشاید.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 361 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:55

کاربردهای گاز اکسیژن

کاربردهای گاز اکسیژن

گاز اکسیژن یا O2، 21 درصد حجم هوای اطراف ما را تشکیل می‌دهد. ما برای زنده ماندن به اکسیژن نیاز داریم. اگر اکسیژن نباشد حیات بر روی کره‌ی زمین نابود خواهد شد. آب این مایع حیات هم از اکسیژن و هیدروژن تشکیل‌شده است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مهم‌ترین کاربرد های گاز اکسیژن صحبت کنیم.

کاربرد گاز اکسیژن

کاربردهای پزشکی گاز اکسیژن :

کاربردهای حیاتی و بالینی گاز اکسيزن :

ازآنجایی‌که گاز اکسیژن برای تنفس و سوخت‌وساز بدن ضروری است پرکاربرد بودن آن در پزشکی دور از ذهن نیست. این گاز برای افزایش متابولیسم در بدن به کار می‌رود. بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند یا اینکه ریه‌ی آن‌ها به مقدار قابل‌توجهی کارکرد خود را ازدست‌داده است، برای ادامه‌ی حیات به کپسول اکسیژن نیاز دارند. افراد برای ناراحتی قلبی یا مصدومینی که دچار مشکلات تنفسی هستند نیزخیلی اوقات با کمک این گاز زنده می‌مانند تا به بیمارستان انتقال یابند.

کاربرد گاز اکسیژن به‌عنوان ضدعفونی‌کننده :

از اکسیژن برای کشتن باکتری‌ها و ضدعفونی کردن هم استفاده می‌شود. همچنین این گاز گاهی برای کاهش تجمع باکتری‌ها در بدن به کار می‌رود.

کاربردهای ورزشی گاز اکسیژن  :

کپسول اکسیژن در کوهنوردی کاربرد زیادی دارد. کوهنوردان برای تنفس در ارتفاعات بالا که فشار هوا کم است، از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنند.

کاربردهای صنعتی گاز اکسیژن :

گاز اکسیژن در جوشکاری کاربردهای فروانی دارد. در ذوب‌آهن نیز برای تولید آهن به فولاد از اکسیژن استفاده می‌شود. همچنین گاز اکسیژن در برشکاری کاربرد دارد.

کاربرد های اکسیژن در صنایع هوایی و دریایی :

از سیلندر اکسیژن برای کمک به تنفس غواصان و فضانوردان استفاده می‌شود. بدون این گاز بسیاری از پیشرفتهای به وجود آمده در صنایع دریایی، هوایی و فضایی ممکن نبود.

کاربردهای نظامی گاز اکسیژن :

از گاز اکسیژن به‌عنوان قسمتی از سوخت موشک استفاده می‌شود. این گاز چون قابلیت اشتعال فراوانی دارد کاربردهای نظامی و صنعتی زیادی دارد.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 352 تاريخ : 23 فروردين 1399 ساعت: 14:32

آلبوم موسیقی

 

آلبوم موسیقی

یک آلبوم موسیقی، آلبومی از قطعات موسیقی است که شامل بیش از هفت قطعه موسیقی می‌شود که جمعاً چیزی بیش از یک ساعت زمان دارند.

تاریخچهٔ استفاده از این اصطلاح، به زمانی بر می‌گردد که موسیقی روی صفحات گرامافون عرضه می‌شد.

این اصطلاح برای صفحات گرامافونی به کار می‌رفت که تعداد آهنگ‌های آن‌ها بیشتر از آلبوم‌های چند آهنگه بود.

 

 

 

 

 

 

 

مراحل تولید آلبوم موسیقی

در حال حاضر موسیقی آسان ترین راه برای ورود به دنیای هنر محسوب می‌شود.

  • 1. آهنگساز

معمولا اولین قدم برای ساخت یک آلبوم یا یک آهنگ پیدا کردن یک آهنگساز مناسب باشد.

اما سوال این جا است که آهنگسازان معمولا چقدر برای کارشان دستمزد ‌می‌گیرند؟

در بازار ساخت موسیقی معمولا آهنگسازان سه رتبه دارند؛ آهنگسازان درجه یک، درجه دو و درجه سه!

بیشتر جوانان به دلیل مسائل مالی به آهنگسازان درجه سه مراجع می‌کنند.

  • 2. شعر و ترانه

بعد از انتخاب آهنگساز نوبت به شعر و ترانه می‌رسد البته در برخی مواقع اول شعر را انتخاب می کنند و بعد به سراغ آهنگساز می روند و تفاوت چندانی ندارد!

ممکن است مسئول استودیو یا آهنگساز هم چند شعر و ترانه به شما معرفی کند.

  • 3. تنظیم

بعد از انتخاب شعر و ملودی آهنگ نوبت به تنظیم کار می رسد که نقش بسیار کلیدی و مهمی در کیفیت آهنگ خواهد داشت پس به هیچ وجه از این قسمت سرسری رد نشوید.

لازم به ذکر است که در برخی از آهنگ ها نیاز هست از یک یا چند نوازنده استفاده شود.

  • 4. استودیو

هزینه‌های استودیو معمولا ساعتی محاسبه می‌شود.

استودیوها اگر منصفانه بخواهند عمل کنند باید ساعتی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان بگیرند.

اما زمان ساختن یک آهنگ در استودیو بسته به نوع و سازبندی و استفاده از نوازنده و … متغیر است.

مثلا ممکن است یک قطعه را ظرف دو ساعت ضبط کرد و در عین حال ممکن است ضبط یک قطعه دیگر ۱۰ ساعت یا بیشتر به طول بیانجامد.

اما معمولا میانگین ضبط یک آلبوم در استودیو بین ۶۰ تا ۱۲۰ ساعت زمان می‌برد.

  • 5. میکس و مسترینگ

در پایان کار و بعد از طی کردن مراحل فوق نوبت به میکس و مسترینگ می رسد که در این مرحله بیشتر روی همخوانی المان ها، شفافیت، کیفیت و چگونگی به گوش رسیدن پروژه کار میشود.

  • 6. ارشاد

این مراحل که طی شد، آهنگ یا آلبوم آماده شده؛ در صورتی که می خواهید به صورت رسمی و قانونی فعالیت کنید که روش درست هم همین است؛ باید مراحلی را برای کسب مجوز طی کنید که البته افرادی که با آنها کار کرده اید.

مانند آهنگساز ، مسئول استودیو ، شاعر ،تنظیم کننده و … می توانند کمک و راهنمایی های کارگشایی را برای شما داشته باشند.

در ضمن افرادی نیز هستند که با شما قرارداد می بندند و این مراحل را برای شما انجام می دهند یا شما را همراهی می کنند.

برآورد هزینه ساخت یک آلبوم موسیقی

با محاسبات و بررسی‌هایی که انجام شد، مشخص می شود که یک هنرجو برای تولید یک آلبوم حرفه‌ای (مثلا یک آلبوم پاپ ۸ تا ۱۲ قطعه ای) باید هزینه‌ای بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را متحمل شود.

که البته تمام قیمت هایی که ارائه شد به صورت تقریبی است و مبلغ نهایی به توافق بین شما و طرف قراردادتان بستگی دارد.

اگر این مبالغ به نظر شما زیاد هستند نگران نباشید چون در بسیاری از مواقع شما بعد از انتشار یک یا دو اثر می توانید یک سرمایه گذار پیدا کرده و با او قرارداد ببندید و ادامه ی مسیر را با همکاری پیش ببرید.

برای دانلود آلبوم های جدید به سایت " https://hitmelodi.com/category/dl-new-album "  مراجعه کنید..

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 342 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 17:39

سیروان خسروی کیست ؟

 

سیروان خسروی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۶۱)، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی می‌باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است.او تا کنون آلبوم‌هایی نظیر تو خیال کردی بری، ساعت ۹ و جاده رویاها را منتشر کرده است.

زادروز : ۴ مرداد ۱۳۶۱

اهل کشور : ایران

سبک‌ها : پاپ، راک، الکترونیک

کار(ها) : خواننده، نوازنده، کیبورد، تنظیم کننده و صدابردار و آهنگساز

ساز(ها) : کیبورد، پیانو

مدت کار : ۱۳۷۹تاکنون

 

زندگی‌

سیروان خسروی متولد ۱۳۶۱ در تهران و اصالتاً کرد است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او مدتی بعد به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می‌پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰،مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با اینکه آلبوم تو خیال کردی بری فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه‌اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. با وجود عقیده اکثریت موزیسینها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که کارهایش معمولاً با استقبال عمومی روبرو می‌شود.

منبع

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 343 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 19:35

بهترین سایت موزیک
همانطور که میدانید فعالیت بسیاری از سایت های دانلود موزیک بدلیل عدم رعایت قوانین فیلتر شده است و دیگر در دسترس نیستند . اما در این میان هستند وب سایت هایی که با رعایت کامل قوانین و مقررات و همچنین ثبت در ستاد ساماندهی همچنان در دسترس هستند و امکان دانلود جدید ترین آهنگ های مجاز را دارند .
 
اما وب سایت بیست موزیک ( مرجع کامل موسیقی ایران ) چه ویژگی هایی داشته است که به عنوان برترین سایت دانلود آهنگ جدید محبوبیت بالایی میان کاربران اینترنتی پیدا کرده است ؟
تنوع بسیار بالای انواع آهنگ ها در سبک های مختلف ، یکی از دلایل محبویت اس موزیک bistmusic.comاست . امکان جستجوی آهنگ جدید و آلبوم ها و همچنین دسترسی سریع و راحت به لینک دانلود مستقیم آهنگ نیز از دلایل محبوبیت این سایت دانلود موزیک است .
 
در این وب سایت جدید ترین و محبوب ترین آهنگ های مجاز و تایید شده در سبک های شاد ، غمگین ، عاشقانه و سایر سبک ها بصورت رایگان قابل دانلود است .
همچنین امکان دانلود آهنگ ها با حجم های مختلف وجود دارد تا کاربران با هر سرعت اینترنتی امکان دانلود سریع آهنگ ها را داشته باشند .
 

منبع : https://bistmusic.com/

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 335 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 17:34

مشاوره تلفنی چیست ؟

مشاوره تلفنی چیست و چه کاربردی دارد؟

بخوانید تا در بازاریابی تلفنی موفق شوید

برای افرادی که در شهرهای دور زندگی میکنند و دسترسی به مشاور مورد نظر خود ندارند و یا اشخاصی که به هر دلیل نمیتوانند حضوری از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنند مشاوره تلفنی یکی از بهترین روش های ممکن میباشد.

 

البته با گسترش هر چه بیشتر اینترنت و افزایش دسترسی عموم به خطور پر سرعت اینترنت مشاوره روانشناسی آنلاین به صورت خدمات چت و یا تماس اینترنتی نیز بسیار باب شده است.

اما هنوز میتواند به دلیل سهولت در استفاده، مشاوره روانشناسی تلفنی را مرسوم ترین نوع مشاوره روانشناسی غیر حضوری نامید.

البته مواردی مانند مشاوره حضوری در بعضی شرایط قابل ارائه میباشد که با این نوع مشاوره غیرحضوری متفاوت میباشد.

چرا مردم مشاوره روانشناسی تلفنی میخواهند؟

همانطور که در بالا به طور مختصر گفته شد، دلایل زیادی برای تمایل مردم به مشاوره تلفنی وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها پرداخته میشود.

  • دوری مسافت تا مراکز مشاوره
  • عدم دسترسی به مشاورین روانشناس
  • هزینه زیاد رفت و آمد به کلینیک های روانشناسی
  • عدم تمایل به مواجه رودررو با مشاورین و یا دیگر افراد
  • هزینه  بیشتر مشاوره حضوری در مقایسه با روش های غیر حضوری

مشاوره تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی هم برای مراجع و هم برای مشاور است که در نهایت آن را به گزینه ای ایده آل برای طرفین تبدیل مینماید.

مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی برای مردم

  • کاهش هزینه های کلی اعم از حق مشاوره، هزینه های رفت و آمد و دیگر هزینه ها
  • صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  • دسترسی به مشاورین بیشتر و گستردگی انتخاب برای مراجعین
  • راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن آن
  • قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  • انعطاف پذیری بیشتر با زندگی امروزی مردم
  • ارتباط موثرتر با مشاور در مقایسه با مشاوره روانشناسی از طریق چت آنلاین
تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 344 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1399 ساعت: 10:02

ویژگی فرش 1500 شانه

ویژگی فرش ماشینی 1500 شانه

اساسی ترین ویژگی فرش 1500 شانه بافت بسیار ریز و طرح و نقش های ظریف و زیبای آن است.

زیرا که شانه این فرش بسیار بالا می باشد. فرش های 1500 شانه اغلب با تراکم 4500 بافته می شوند.

و هر چه تعداد شانه و تراکم فرش بالا برود ضخامت فرش کمتر و بافت آن ریز تر می شود.

و مسلماً فرش از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار می شود.

فرش 1500 شانه با نقشه زیبای و و منحصر به فرد خود برای انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن مناسب می باشد.

زیبایی و درخشندگی طرح و نقش این فرشها قابل مقایسه با دیگر فرش های ماشینی نیست.

فرش 1500 شانه کالایی لوکس و تجملی محسوب می شود.

با طرح های فوق العاده زیبا و رنگ بندی های متنوع زیبایی خاصی به منازل می بخشد.

فرش 1500 شانه گزینه بسیار خوبی برای کاخها و منازل اعیانی و بزرگ و فضاهای مجلل و لوکس می باشند

جنس نخ استفاده شده در فرش های 1500 شانه مانند دیگر فرش های ماشینی

معمولاً از الیافی از جنس اکریلیک هیت ست، پلی استر و پلی پرویلین است.

نخ هایی که در فرش ماشینی 1500 شانه به کار برده می شود

به دلیل فشردگی و تراکم بالای فرش از الیاف بسیار نازک و ظریف استفاده می شود

بنابراین بافت نقشه های ریز بافت را در این فرش ممکن کرده است.

ویژگی فرش 1500 شانه، بافت بسیار ظریف و نقوش ریزبافت آن نسبت به فرش های ماشینی 100 و 1200 شانه است.

نازک بودن فرش 1500 شانه از دیگر خصوصیات بارز آن می باشد.

فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت و نازکی فرش بدون حرکت بر روی کف پوش قرار نمی گیرد.

البته برای جلو گیری از سرخوردگی، بهتر است از ترمز فرش یا سرعت گیر فرش استفاده شود.

هم چنین این فرش به دلیل نازک بودن تحمل اشیاء سنگین را بر روی خود را ندارد.

بنابراین بهتر است از قرار دادن اشیاء مثل میز غذاخوری، میز و مبل و ... بر روی فرش خود داری شود.

بنابراین این نوع فرش بیشتر مناسب فضاهای لوکس و مجلل می باشد.

خاصترین ویژگی فرش 1500 شانه، شباهت زیاد آن با فرش دستبافت تمام ابریشم است.

و همانند فرش های دستباف جلوه و زیبایی خاصی دارند.

ضخامت فرش ماشینی 1500 شانه از دیگر فرش های ماشینی کمتر است.

همانطور که گفتیم در بافت این فرش ب از نخ و الیاف نازک استفاده می شود

به همین دلیل ضخامت آن نسبت به فرش 700 شانه خیلی پایین تر است.

بنابراین فرش ماشینی 1500 شانه برای جاهای خیلی شلوغ که پا خور فرش زیاده باشد مناسب نیست.

خاصترین ویژگی فرش 1500 شانه فشردگی گره های آن به دلیل تراکم بالای فرش است

که از ورود گرد و غبار و هر نوع چیز دیگری به داخل فرش جلوگیری می کند.

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 368 تاريخ : 5 فروردين 1399 ساعت: 11:33

مقاله چیست؟

چند تعریف برای مقاله

  • مقاله یک قطعه از نوشته است که طبق نقطه نظر شخصی نویسنده نوشته می شود.
  • مقاله نوشته ای است که به تجزیه و تحلیل عنوان می پردازد.
  • مقاله دلیلی بر مطالعه ی بیشتر روی موضوع مدنظر است.
  • مقاله راهی برای ارزیابی درک و فهم شما از موضوع است.
  • مقاله روشی برای تحکیم اطلاعاتی است که در سمینارها و کنفرانس ارائه می دهید.

 

مقاله چیست؟

مقاله یک بخش طولانی از نوشته ای است که پایان نامه یا تحقیقی را ارائه می دهد.کلمه ی مقاله بر گرفته از کلمه ی لاتین "exagium" است که به معنای ارائه ی یک مورد است.

هنگام نوشتن یک مقاله،شما در حال ساخت مورد و مساله ای جهت ارزیابی نقطه نظرات شخصی،تجزیه و تحلیل ،تفسیر و یا نشان دادن مجموعه ای از حقایق و روش ها هستید.

 

مقالات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند مانند:

  • استدلالی
  • توصیفی
  • تحلیلی
  • اکتشافی
  • مروری

اما همه ی انواع مقالات ،هدف مشترکی را دنبال می کند که آن هم ارائه ی یک موضوع برای خواننده است.

در نتیجه ی همه ی مقالات نه تنها بر روی صحت واقعیت ها و حقایق موجود ،بلکه بر روی انتخاب ،ارزیابی انتقادی،سازمان و معرفی این حقایق نیز تکیه می کنند.

 

چرا مقاله می نویسیم؟

هدف از نوشتن مقاله ،توسعه ی مهارتهای مهم و عملکردهای پژوهشی است.نوشتن مقاله به شما اجازه می دهد تا روی مهارتهای ارزشمند خود تمرین کنید و آنها را به دیگران منتقل نمایید.

مهارتهای قابل انتقال شامل:

  • مطالعه و یادداشت برداری
  • تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل
  • سازماندهی ایده ها
  • استدلال کردن یک مورد
  • و ارتباط موثر با خواننده

 

و باعث تشویق شما می شود تا یک رویکرد رسمی و منظم و واضحی را نگارش کنید.همچنین برای دستیابی و تحکیم چیزی که در حال یادگیری آن هستید به شما قدرت تمرکز می دهد.

و به شما اجازه می دهد تا افکارتان را روی مفاهیم کلیدی و موضوعی که در حال مطالعه ی آن هستید توسعه داده و سازماندهی کنید .استاد شما،با خواندن مقاله ی شما می تواند میزان یادگیری و اطلاعات شما را ارزیابی کند.

همانطور که در نمودار زیر نیز مشخص شده،فرآیند نوشتن مقاله ارتباط جدایی ناپذیری با فرآیند یادگیری دارد.توسعه ی روش نگارش مقاله،یادگیری شما را افزایش داده و شما را به درجات بالاتری نائل می کند.

 

قبل از اینکه بخواهید به نوشتن مقاله شروع کنید،بهتر است نگاهی به یک نمونه مقاله ی علمی بیاندازید.

یک نمونه مقاله،به عنوان یک چهار چوب علمی و نظری عمل می کند که می تواند در ایجاد انواع مختلف مقاله استفاده گردد.

 همچین شما میتوانید به سایت های فروش مقاله نیز مراجعه کنید.

نمونه مقاله  شامل:

  • یک پاراگراف مقدماتی که به معرفی بیانیه پایان نامه ، مقاله و ایده های بزرگ می پردازد.
  • پاراگراف های میانی که از پایان نامه حمایت می کنند و اعتبار و ارزش ان را به خواننده ثابت می کنند.
  • یک پاراگراف پایانی که مجددا پایان نامه و مقاله را بیان می کند و موضوعات و استدلال های ارائه شده در مقاله را یک جا مطرح می کند.
تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 358 تاريخ : 5 فروردين 1399 ساعت: 12:28

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :